Tuesday, 3 May 2011

AkU dAn DiA....

 





17.7.2010..Alhamdulillah..selepas asar aku dilamar oleh emak kepada bf ku..:) bertukarlah statusku dr gf kpd mohamad aynoor hakim, menjadi tunangnya..aku mengenakan sepasang kurung moden warna putih + hijau..:) biarpun aku sudah mengenali bakal ibu mertuaku..tetap ada perasaan dup dap..dup dap..hi..hi..nasiblah ada sahabat baikku menemaniku...x lah rasa getaq sgt..thnks nur jaziela..

Saturday, 26 March 2011

MaJLiS rEsEpSiKu....

Bangun pagi2, kena sarapan dulu..kalau x..nanti aku sakit perut la jawabnya..selesai sudah sarapan pagi..tunggu best friend mai ambik sebab nak p makeup..masa aku nak p makeup..hujan agak lebat...risaunya kat hati ni..hanya Allah ja yg tahu..mak aku dah menangis..risaukan majlis yang akan berlansung x lama lagi..masa aku kat tempat makeup..hujan berhenti...alhamdulillah..lapangnya dada aku..sampai2 ja dirumah...majlis marhaban dan berendoi dah pun bermula..aku pun..terkulat-kulat la malu..sbb x bley masuk dalam bilik lagi...so,tumpang la umah adik aku..berhadapan rumah mak aku..masa ni aku tgk..semua dah ready..bestnya tgk..semua yang aku hajati..dah tercapai...bertemakan purple..ok..sampai kat sini..ja..seterusnya..tgk lah gambar yang aku dah masukkan..:)..
HAPPY sgt2..

Tuesday, 22 February 2011